Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Tidsinställd inlägg...

Av J♥ssan ♥♥ - 11 juni 2012 15:00

Jag kommer troligen inte hinna uppdatera imorgon och jag kännde att jag behvöde skriva av mig lite... :(

Jag tänkte vara lite seriös för en gång skull och prata av mobbning, fördommar,rykten och om att retas.


Jag har själv blivit mobbad i C:a 5 år på min förra skola men jag bt till den jag går på nu poch då är jag väl inte mobbad direkt men jag och mina kompisar är rätt utanför och det går rykten om oss på skolan som inte är sanna...

Jag vet inte varför men av någon anledning så har alla fått för sig att just vi är jobbiga men det ironiska är att dem som har tagot sig tiden att lära känna mig och  mina vänner har alla tyckt att vi är jätte snälla. en person som jag nyss har lärt känna sa att vi var typ dem snällaste på skolan :D :D och hon är en awsome vän :3 men tyvär så är det få som vill vara våran vän :(.

det finns egentilgen ingen rikig anledning till att follk tycker att vi är jobbiga, ja mennar vi håller oss för oss själva, stör ingen, pratar inte skit. det ända som är ens nära skit snack är om nån av oss berättar om någon annan har varit taskig mot den personen och det är ju inte skitsnack precis.


Och jag fattar bara inte varför follk ska tycka att vi är jobbiga när dem inte ens känner oss elr ens pratar med oss liksom säg vad du vill när du har varit min vän men när du inte ens ahr tagit tiden och lära känna mig elr ens pratat med mig ska du bara hålla käft!! för jag är såå trött på alla fördommar om att jag skulle vara jobbig :( jag eller mina vänner har inte gjort något för att få förkänna det här. alla har bara bestämt sig för att vi är dåliga... :(


Så det jag vill säga är väl att tänk lite innan ni dömmer någon, liksom om din kompis säger att en i din klass är jätte jobbig och dum, skaffa din egen åsikt om personen prata med han/hon för du har ingen rätt att döma någon du inte vet ett skit om!

Ses



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J♥ssan ♥♥ - 7 juli 2012 18:19

Följ min twitter för bästa uppdaterigen : https://twitter.com/Joppssanuppdaterar ofta :D ...

Av J♥ssan ♥♥ - 5 juli 2012 19:58


Hajj!, jag tänkte först säga att jag kommer skriva mindre i bloggen men mer intressanta inlägg =) Sen tänkte jag fixa en header till min blogg, känns som den behöver bli lite mer personlig.   Idag så har vi städat och som belönning gjorde mamma...

Av J♥ssan ♥♥ - 3 juli 2012 22:03


Min dag var helt AWSOME jag var med min pojkvänn :D :D sen blev det lite fel så jag kom hem en timme och en halvtimme försent :s :( mamma var inte nådig ;( men blev ialf lite gladare när jag såg att clara henry (http://claraslife.devote.se/) hade sva...

Av J♥ssan ♥♥ - 3 juli 2012 01:06

Nu ska jag sova för jag har så tråkigt xD   Ses ☺

Av J♥ssan ♥♥ - 2 juli 2012 22:45


Jag och min vän väntade på bussen då en tiggare kom fram till oss och fråga om pengar sen så pekade han på mitt linne  (det är en en bild på mig som jag gjorde på ett läger) och sa you? och peka på mig, jag svarade ju ja och han bah: you, model? oc...

Translate

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Lämmna ett medelande :3

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards