Alla inlägg under juni 2012

Av J♥ssan ♥♥ - 30 juni 2012 20:28

åt nyss en ica muffin och dn var torr och knapprig :(

Av J♥ssan ♥♥ - 28 juni 2012 18:34

sitter här och e grillvakt menkänner hur myggorna äter upp mig :c så kmr nu överge det jobbet ganska snart xD

idag har jag bara slappat xD gick till affären köpte glass, titta på film och bara levt inte gjort ett skit liksom :3

Det ända måste jag har e att rasta hundarna annar kan jag se på film hela dan om jag vill :3


jag hatar att vår uteplats ligger på norr för det är nästan aldrig sol här (en stund på morgon/förmidag men då e det ju inte varmt :c), bara skugga och myggor ;(  vi har en balkong på söder men den får bara mamma va på :( ?!

sk försöka övrtala henne till att jag sk få sola där :3


men nu sk jag nog se om  mamma kan vakta grillen xD

   

Ses

Av J♥ssan ♥♥ - 28 juni 2012 12:43

Jag tittade på filmen igen men då var den int sorglig xD

Va har ni hittat på under sommarlovet?, känns som jag har gjort allting och skriver om ingenting xD


Snart så ska jag borsta håret sen så ska jag borsta håret och rasta hundarna efter det äta eller äta sen rasta hundarna xD


 

I WANT CHOCOLATE :3

Ses

Av J♥ssan ♥♥ - 27 juni 2012 23:18

Först så hade jag jätte trevligt idag :) slösa dock bort lite för mkt pengar (Oups! ^^)  men men :3

Och nu till filmen :D

på kvällen idag såg jag Cyberbully och det är den bästa filmen jag har sett på väldigt länge måste jag säga. jag är inte den som brukar ha favort filmer men den här skulle jag kunna se om och om igen =) hela storyn var så verkligt och inget i filmen känndes falskt och det tycker jag är bra med filmer :3 hela filmen var så rörande och jag gissar att jag kännde igen mig lite, inte att bli mobbad på internet utan sorgen hon känner (vill inte avslöja för mkt här :3). och det är väl en anledning till att jag gillar filmen så mkt. Under en scen så grät jag nästan (vet inte om någon annan kmr gö det om dem ser filmen) mest för att jag kännde igen mig och om en film är så verklig är den bar enlligt mig :D så när inklägget e klart sk jag se filmen igen :)


Innan jag säger hejdå vill jag bara säga att jag har pyntat min vägg :3

 

Ses

Av J♥ssan ♥♥ - 27 juni 2012 09:01

från måndag till igår sov jag över hos min kompis :D

och idag sk jag till stan med några av mina vänner :D

asså vet inte vad jag ska skriva :(

Av J♥ssan ♥♥ - 24 juni 2012 17:11

jag ÄLSKAR McWrap först var jag oskär på om det var värt att prova men jag köpte en och jag ågrar mig inte det e det godaste Donken har :D

 

Ses

Av J♥ssan ♥♥ - 24 juni 2012 14:41

har äntligen laddat upp vieoklippet på igelkotten, om ni minns så var det ju en liten igelkott som kom på besök när vi grillade :3


Av J♥ssan ♥♥ - 24 juni 2012 14:04

Det var så vackert på lägrert och jag badade runt elcva på kvällen och sedan runt 12 nästa dag igen :D och under lägret hade vi lägerbål, åt midsommar mat och hade jätte trevligt, runt fyra så åkte jag och min pojkvänn till hans sommarstuga :D och åt midsommar mat igen xD xD, titta på film och han försökte lära mig att spela gitarr, gick sådär men kan tre ackord nu :D kanske kan visa upp det i bloggen nån gång =)


 

Ses

Translate

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Lämmna ett medelande :3

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards